zondag 12 januari 2014

The Louisa Dress

Het kriebelde hard om nog eens een uitdagend projectje in elkaar te steken. 

Een tijdje geleden maakte ik deze. Ik was verzot op het Mara patroon van Compagnie M. maar na 3 versies wou ik wel eens iets anders proberen. Ik zag prachtige exemplaren passeren van de Louisa Dress, zoals hier, hier en nog eens hier. En laten we deze ook niet vergeten. Even mijn schrik over Paypal zetten en hop, ik kon aan de slag met schaar en tape. 

Ik werd verliefd op een retro motiefje van Ella & Basiel. Oorspronkelijk aangeschaft om nog eens peutertasje te maken zoals deze en dus eigenlijk iets te weinig stof. Voor het zakgedeelte van het kleedje heb ik dus even moeten "sjoemelen". 

Wederom een leuk patroon van Compagnie M. Duidelijk en to the point. 
Ik maakte een 2Y zodat mijn bijna 18 maandertje er nog veel geniet van heeft komende lente. More to come! Benieuwd naar jullie versies van de Louisa dress. Zet gerust je linkje hieronder zodat we inspiratie kunnen delen.  









9 opmerkingen:

  1. Zo leuk!! Als je wil mag je al je foto's van al je creaties met mijn patroontjes hier op Flickr plaatsen. Zo krijgen we een leuk overzichtje van iedereen zijn werk! http://www.flickr.com/groups/2217392@N20/
    Bedankt voor het leuk blogberichtje! M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zo'n retrostofje doet het patroon alle eer aan. Ik heb het ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuupermooi!
    http://mamadammeke.blogspot.be/2013/12/louisa-voor-louise.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje! En die knopen :-)
    http://tamtam49.blogspot.be/2014/01/dan-toch.html

    BeantwoordenVerwijderen