donderdag 16 januari 2014

SBM - Sew along n°1

Afgelopen dinsdagavond stond de eerste SBM - sew along op het programma. Fijne locatie en nog fijner gezelschap. Met sommige dames had ik al eerder menig naai-uurtjes mee gespendeerd zoals deze madam (dank je wel trouwens voor de uitstekende organisatie!) En haar leerde ik ook die avond kennen. 6 partners in crime...dat beloofde véél goeds. Tot de laatste minuut werd er gestikt en tada! Dochterlief heeft er een stoere hoodie bij.




Buitenstof: Ella & Basiel
Voering en boord: Modecoupon
Rits: Veritas

Patroon: Mamanessa

8 opmerkingen:

  1. Ik ben er verliefd op! Prachtig! Welke stof gebruik je juist voor de voering?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de voering is een dikke tricot van bij de Modecoupon. Ideaal om dus ook voor de boorden te gebruiken. Ik werk heel graag met die kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel, heel mooie gedaan,en een mooie stof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, ik heb dat zelfde stofje liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik volgde jou nog niet, maar dat is bij deze goedgemaakt :)
    jij maakt ook mooie dingen, dit truitje is echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuke hoodie. Ze staat er beeldig mee.

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen