vrijdag 12 september 2014

The Hosh Pants

Broeken...geen evidentie bij dochterlief. Dat smal poepke heeft ze zeker van de papa en dat maakt het niet makkelijk een degelijke broek te vinden die niet van haar gat schuift tijdens het ravotten. Goh, dan maken we gewoon zelf wel eentje die past. Maar meerdere modellen passeerden de revue van de Jacob broek tot eentje van de Ottobre...nope, no fit. En dan zag ik de Hosh Pants bij haar en ik was verkocht! Een slim fit, ideaal. Bij Modecoupon vond ik een leuke roze printstof uit zachte katoen. A perfect match met de reeds geshopte zwarte Geox sneakers en grijze bovenstukken.
Een droom, zalig broekje op rekker maar mooi weggewerkt in een beleg. Er volgen er zeker nog en dankzij de naaiplanner van haar kan ik mooi bijhouden in welke stof en maat. Het eerst herfst/winter stuk is klaar, nu nog de rest.







12 opmerkingen:

  1. Mooi dat broekje, moet ik ook eens maken...weer wat op de to SEW-lijst ;-)
    Wat handig die fiches! Zelf gemaakt of ergens gedownload ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan die downloaden op de blog van Caroline Delaere, echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staat super met dat broekje! By the way, die zwarte Geox schoenen staan op mijn to do lijstje voor dit weekend, ik had ze al gespot op enkele websites en ik denk dat ze ideaal gaan zijn voor Eloise. Na het zien van deze foto's ben ik nog meer overtuigd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke broek! Ik geraak steeds meer overtuigd van dit modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, helemaal top! En erg stoer ook.
    Hier hetzelfde probleem, de benen groeien als een speer en de kontjes lijken niet groter te worden. Ik ben, as we speak, uit wanhoop zelf een poging aan het doen wat te tekenen. Maar anders ga ik zeker deze aanschaffen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie combinatie, dat roze met grijs !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maakte deze ook al, zalig he.
    www.madebyinki.be

    BeantwoordenVerwijderen