dinsdag 29 september 2015

Jaanu part II

Vandaag had ik zin een DIY'je. Ik kocht hier twee witte t-shirts, haalde de silhouette nog eens van onder het stof en die sneed mooi naar behoren nét wat ik wou. Een unicum want meestal zijn we niet zo'n goede vriendjes. Leuk projectje, en binnenkort wordt dit mooi te combineren met de leggings...die ik nog moet maken, hah, de stof is toch al gewassen, het is een begin. Be awesome today, and tomorrow, and the day after



Ik werkte ook de 2de versie van de Jaanu af, deze keer in roze. Het blijft een toppertje! 



Last but nog least: congratz @

Lauriedm84 (clutch zwart)
Jo-Lynn (clutch uni)
Aurelie E. (stof)

Jullie wonnen de give away! Sturen jullie mij jullie adresgegevens door?


 Patroon: Jaanu dress - Straight Grain
Stof: Michael Miller - Liesellove

7 opmerkingen:

  1. t-shirts pimpen is heerlijk :) en hier doe ik alvast weer een geweldig idee op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan met de teksten!
    Fijn dat ik gewonnen heb :-) Zit wel met één (domblond) probleem, zie niet meteen waar ik je e-mail kan terug vinden voor de gegevens :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat fijn dat ik gewonnen heb! :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ladies, jullie mogen mailen naar lokerenvillage@gmail.com
    Dan komt het zeker terecht zonder dat mijn privé-adres wordt opgepikt door het www :-)

    BeantwoordenVerwijderen